Medlemskorten 2018

Medlemskorten 2018 med nytt utseende skickas ut i särskilt brev, sedan medlemsavgiften mottagits på något av föreningens plusgiro- eller bankgirokonton eller genom Swish. Nytt för i år är också att vi prövar med ett gemensamt medlemskort för dem som har medlemskap för två personer på samma adress.

Observera att de som enbart erhåller e-post från Vänföreningen INTE har fått ett inbetalningskort hemsänt med brev i år. I stället sändes ett e-post-meddelande ut den 28 december 2017 med ämnet ”Nytt år med Föreningen Filharmonikernas vänner” med instruktioner om betalningen av medlemsavgiften. För säkerhets skull upprepar vi några rader ur det meddelandet här: ”Nu är dags att förnya medlemskapet för 2018. Avgiften är oförändrad, 250 kr för en person och 350 kr för två personer på samma adress. Betalning kan ske till plusgiro 25 45 66-3 eller bankgiro nr 5783-7296 eller med Swish till nr 123 352 59 20.”